Verjaardag vieren

donderdag 5 februari 2015

thema valentijn , ik vind je lief

 Thibault had een GROOT hart


Leon had een klein hartje


We zijn volledig in de sfeer van " ik vind je lief" 
We stempelen hartjes

Victor samen een het werk met zijn broertje Matthias.
Juf Anne moest toch opgeven ( helaas ) voor de griep !!




Knippen en plakken van een kader rond onze mooie tekening

Leon geconcentreerd aan het werken

Ons eindresultaat, mooi hé , een echte valentijnsposter !!

Draaien van schroeven , oefenen van de fijne motoriek

Juf Tania had een groot hard van Juf Muriel gekregen. Juf Taniatje ik zie je  zooooooo graag als mijn collega .
Juf Inge en Juf Anne jullie hebben nog een hartje tegoed.


Juf Tania kwam eens kijken hoe goed de peutertjes al konden werken met schroeven en moeren. 
( de fijne motoriek)

Juf Tania was onder de indruk !!

2 opmerkingen:

  1. Hahaha .. juf Muriel toch !! We hebben hard gewerkt maar ik heb een groot hart .. klein schrijffoutje maar toch leuk .. :-)
    En weet je wat, morgen werken we nog harder, want onze collega's zijn geveld !! De griep weet je wel !!

    Groetjes en tot morgen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Juf Tania... nie moeilijk doen he... haha, ik wacht vol spanning op mijn hartje.. xx

    BeantwoordenVerwijderen