Verjaardag vieren

woensdag 13 januari 2016

thema lichaam , ziek zijn

Cezar is ziek geworden in ons klasje !!


We stempelen rode bolletjes...


Emiel stempelde niet alleen op zijn blaadje ?????rararara waar nog ???

We leren groot en klein


We leren ons liedje:

Ik kriebel op je buikje , je buikje is zo zacht 
ik kriebel op je buikje , tot je lacht

Kriebel kriebel kriebel kriebel 
kriebel en ik wacht 
kriebel kriebel kriebel kriebel tot je lacht !


                                   
                                                 Iedereen toonde zijn mooie buik !!!


                                          We kriebelden bij elkaar !!!


We maken een hoedje van papier en spelen later daar een spelletje mee ( dit is nu nog niet af )




ons boekenhoekje wordt vaak bezocht door Lauren

Emiel en Eduardo maakten de treinbaan 


Iedereen kwam aan de beurt voor het schilderen van hun hoedje

Oefenen van de juiste pengreep ( de verfborstel correct vasthouden)

2 opmerkingen:

  1. Ik kriebel op je buikje, je buikje is zo zacht
    Ik kriebel op je buikje tot je lacht ..
    Kriebel, kriebel, kriebel, kriebel
    Kriebel en ik wacht .. tot je weer eens wafeltjes bakt !!! (Hahaha - wanneer is er nog eentje jarig ? Dan kunnen we wafeltjes smullen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. morgen normaal , maar de deeg was op , het zijn pannenkoeken geworden !!

    BeantwoordenVerwijderen