Verjaardag vieren

dinsdag 8 november 2016

Herfstvakantie voorbij; Welkom aan onze nieuwe peutertjes!

Thema lekker gezond + integratie met de mini- crèche Habibi


 Stempelen op de peer


Wout vond de zandbak tof !

Anna- Flora op bezoek

Liam was ook niet weg te slaan van de zandbak

Julius op bezoek

Onze auto- freaks

De kleine poppenhuisjes






de magneten

Amber speelde al een beetje juf


Korneel druk in de weer met de voertuigmagneten

oefenen inkleuren kleurplaat















Eerste dag van de nieuwe peutertjes


  Welkom in ons klasje Liam en Wout 

 Welkom in ons klasje Mohamed



We starten met ons thema lekker en gezond!


 mmmmm



















3 opmerkingen:

  1. Waarom ziet die fruitsla er zo ongelooflijk lekker uit ???
    Het doet me watertanden !

    Juf Muriel, jouw nieuwste aanwinst -de 3 peutertjes- waren heel flink in mijn eetzaal. Ik heb er weer 3 nieuwe, kleine maatjes bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tuurlijk zijn mijn nieuwe peutertjes flink, ze zien het ook van de liefste juf. Dit weerspiegelt op hun karaktertje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oei oei oei oei oei .. dat is alles wat ik nu kan zeggen :-)

      Verwijderen