Verjaardag vieren

dinsdag 17 maart 2020

Corona - update , week 1 : 16 maart tot 22 maart

Vrijdag 20 maart

Ik had  een beetje schrik om te gaan, wat als we te veel kinderen hebben...maken we elkaar dan niet ziek?
 Maar zolang we de voorzorgsmaatregelen nemen is het risico al iets minder.
 Ik moet zeggen dat ik nu wel de indruk heb dat onze ouders de boodschap hebben begrepen. 
Enkele kinderen  waarbij de ouders werken in  de zorgsector of aanvullen van voedingswinkels en/ of in uiterste nood komen   Morgen zet ik nog enkele leuke opdrachten op gimme en op onze klasblog, blijf deze zeker ook raadplegen.
Hier nog enkele berichtjes van klasgenootjes, dankje.

Dag juf,
De vlinders zijn inmiddels af & hangen aan het raam!
Gisteren hebben we buiten de kleurtjes geoefend.
Vandaag hebben we een draakje gemaakt met een wasknijper zodat het kan praten!
Hopelijk stellen mijn klasgenootjes het ook goed & nog veel plezier in de tuin!

Groetjes Stanne







Donderdag 19 maart 2020


Woensdag 18 maart  2020

Het klasje voor mijn zoon geïnstalleerd.
Nu is het aan mama/juf om les te geven , geen evidente zaak.


Dinsdag 17 maart 2020

Vandaag tennis gespeeld in de tuin, wat een mooi weertje ...




Maandag 16 maart 2020

 brief zie gimme :

Beste ouders,
Maandag ben ik bezig geweest met het samenstellen van een bundel zodanig dat uw kleutertje toch leerzaam bezig kan blijven. Uiteraard bij mooi weer is het raadzaam dat de kinderen zoveel mogelijk buiten spelen.
Mocht het dan toch een dagje minder weer zijn kan je kleutertje dan toch teruggrijpen naar de bundel.
In bijlage vind je de bestanden van de bundel en kan je dit thuis afdrukken.
Voor de ouders die niet in de mogelijkheid zijn om dit thuis af te drukken, kunnen zij dit woensdag 18 maart  op school tijdens de schooluren  in de kleuterafdeling komen afhalen.
 Wij blijven jullie op de hoogte houden wie Gimme en via de klasblog.https://basisschool-detandem.be/ Mochten jullie nog vragen hebben, leuke beelden / foto's mogen jullie dit steeds doorsturen en dan plaats ik dit op onze klasblog.
muriel.goetmaeker@basisschool-detandem.be Juf Muriel 



Gisteren kreeg ik al een berichtje van de mama van Stanne. 
Dankjewel SUPERtof !

Dag Juf Muriel,

Vanaf vandaag volg ik les bij juf mama & meester papa.
Ik ben alvast begonnen met vlindertjes te maken.
Ik stuur je later deze week wel eens het eindresultaat.
Als u nog wat suggesties hebt of zaken waar we anders over gingen leren, dan horen we dit ook graag.

De groetjes aan juf Blue & juf Chayenne.

Het beste voor jou & je familie.

Veel liefs Stanne


Blijf dit sturen, dit is supertof !!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten