Verjaardag vieren

zaterdag 2 januari 2021

Foto's van de nieuwjaarsbrief en geschenk

 Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen !! Op naar een hoopvol jaar in 2021 .....

Hopelijk heeft de vakantie voor iedereen deugd gedaan en is de Nieuwjaarsbrief goed gelukt. 

Sommige ouders hebben me reeds gecontacteerd omdat zij in de vakantie naar het buitenland zijn geweest. En daarom zal hun zoontje of dochtertje de eerste week nog in quarentaine blijven. Dit is geen probleem maar indien mogelijk gelieve me wel om de hoogte te brengen hierrond, om deze manier hoeven we ons geen zorgen te maken en kan ik dit ook doorgeven voor de maaltijden. 

Ik heb al een paar keer  de vraag gehad naar de foto's van  de Nieuwjaarbrief of het mogelijk is om deze digitaal te krijgen omdat sommige ouders dit ook voor de grootouders zouden willen laten afdrukken. Dit is geen probleem ik plaats hieronder de foto's  en jullie kunnen deze dan plukken. Veel succes ermee ....









 
































































Geen opmerkingen:

Een reactie posten