Verjaardag vieren

maandag 5 november 2018

Onze talenten ; onze peuters en eerste kleuters werken steeds aan hun talenten en zijn steeds opzoek naar nieuwe talenten....

Onze talenten zijn steeds in beweging, elke week ontdekken we nieuwe dingen en vullen we verder aan .

We leren respect hebben voor elkaars talent, een oprechtheid naar elkaar. We leren ook dat iedereen gelijkwaardig is en dat iedereen een talent heeft.   


 Mijn talent is voetballen.
Maar heb nu ontdekt dat ik ook goed liedjes kan zingen


 Mijn talent is dansen, maar heb ook ontdekt dat ik graag iemand help.

 Mijn talent is voetballen, maar kan ook al goed puzzelen

 Mijn talent is tellen en kleuren herkennen, maar heb ontdekt dat ik ook heel snel liedjes opneem

 Mijn talent is puzzelen, maar heb ontdekt dat ik ook heel ritmisch ben terwijl muziek speelt


 Mijn talent is dansen en voetballen

 Mijn talent is onder meer zingen


 Mijn talent is met karretjes rijden en sturen en ken ook al de kleuren heel goed

 Mijn talent is het alfabet zingen ...

 Mijn talent is nog in ontwikkeling

Mijn talent is zwemmen ( onder water ) 
Maar heb ondertussen ook ontdekt dat ik goed verhaaltjes kan beluisteren en hervertellen .

Mijn talent is ....

 Mijn talent is ....

Mijn talent is ...

Mijn talent is .....

 Mijn talent is ...

Mijn talent is ...
Mijn talent is...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten