Verjaardag vieren

dinsdag 1 oktober 2019

2de week superhelden, wat kan ik goed !

Donderdag 3 oktober

Verjaardag van Vince ; gelukkige verjaardag 

We maken pannenkoeken !!!











We zingen ons liedje en dan mocht Vince de kaarsjes uitblazen. 
Maar Juf Muriel had zich gemist in de kaarsjes. Ik had per ongeluk magische kaarsjes gekocht, deze gingen elke keer weer aan . Wat was dat een ontgoocheling, maar achter een tijdje werd het grappig... ... 



 De kaarsjes gingen niet uit....
We moesten extra hulp inoefenen


Juf Tania kwam ons helpen ...


 Maar ook achter 3 keer wou dit niet lukken ...
We moesten wachten tot deze volledig waren uitgebrand..





 Hier was de schuldige de MAGISCHE kaarsen ...

Het geschenkje open doen ...










Woensdag 2 oktober 

Dinsdag 1 oktober nog een onder



 We leren over het begrip " eerste en laatste ".
Wie staat de eerste in de trein van de superhelden en wie staat er de laatste?





Achter al dat spelend leren is het nu tijd om te spelen ...






Maandag 30 september 

We leren over magneten, ik ben sterk en wat kan ik hangen aan mijn magneten.













Wat kan ik goed!! waar ben ik superheld in ..
                    lopen
                     dansen
                     springen










 Wat kan ik snel lopen .....................



 Tot slot nog een verhaaltje, wat kan klein wit visje goed ?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten