Verjaardag vieren

woensdag 29 april 2020

Dinsdag 5 mei + hoe zit het met moederdag !!!!

zie hieronder enkele leuke oefenigen

Vandaag moet ik een dagje noodopvang doen, maar ik heb alvast al vanalles voor jullie voorzien. 
Veel plezier .....

Hoe is het geweest hebben jullie de oefening van donderdag met het scheerschuim al eens uitgeprobeerd? 
Ik ben benieuwd????

Onthaal : Ochtendlied : https://www.youtube.com/watch?v=Pn1oxNveM5w

We maken een knutselwerkje met kleurtjes ( vooral voor eerste kleuter) 
benodigdheden; Maak enkele briefjes met daarop de kleurtjes , rood, geel , blauw en groen. 

Leg de briefjes allemaal omgekeerd en laat je kleuter 1 briefje omdraaien en laat hen de volgende blauw in deze kleur kleuren . Voor het volgen van het patroon is dit nog een beetje moeilijk voor de eerste kleuterklas. Daarom hebben we dit zo opgelost. 
Veel plezier !

Tijd voor een beetje beweging : 
Aflevering 3 : 

Nu gaan we nog eens kleuren, zorg ervoor dat je je potlood goed vasthoudt . En dan mooi proberen binnen de lijntjes te kleuren. Voor de peutertjes is dit soms nog moeilijk maar voor de eerste kleuterklas zou dit al een beetje kunnen beginnen lukken. 

Je kan zelf kiezen dewelke : 


Tot slot nog een verhaaltje; 

Kaatje heeft schrik van kriebeldiertjes ..


Slaapwel.

Papa 's dit is een berichtje voor jullie in functie van moederdag !!! 

Willen jullie iets voor moederdag maken samen met je kleutertje, dit kan, maar dit is volledig vrijblijvend. 
Kan je dit omwille van praktische redenen niet doen, geen probleem.
Zorg dan gewoon voor een leuke tekening of breng samen met je peuter ontbijt op bed voor mama. 
Is ook leuk! 
Hieronder toch enkele opties waar je wel kan uit kiezen als je de mogelijkheid hebt.
 Ik heb verschillende lengtes van versje : 



Wat kunnen we knutselen voor mama : 

 Je kan een kaartje maken met een leuke achtergrond en daar het versje inkleven.

De bloemetjes kan je inkleuren en op een rietje steken en dat allemaal in een bloempotje stoppen. 



Hier kan je nog een mooie tekening in maken voor mama. 
Veel plezier , ben benieuwd hoe alles verlopen is ? 

Ik kreeg deze week ook nog enkele leuke foto's van Canakan. 

Dag Canakan, blij je weer te horen. Je hebt al veel geknutseld en gewerkt , ik zal me zeker een breuk verschieten als ik je terug zie. Mijn kleutertjes zullen al weer veel gegroeid en veranderd zijn.  We houden nog even vol en hopelijk zien we elkaar snel terug, we blijven duimen. 
Blijf gezond en blijf in je kot ! 
Vele groetjes juf Muriel 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten