Verjaardag vieren

dinsdag 18 oktober 2022

Dinsdag 18 okt

 Vandaag stond het herhalen van de vormen op de agenda : 

* rondje

* driehoek

* sterretje

Terwijl de peuters oefenen op het kleuren / spelen gaan de eerste kleuters bij mij aan de slag rond " vormen" van de blaadjes van de bomen. het leren sorteren van vormen en benoemen van vormen. 


 


 

 





 

 


 

Na de speeltijd had ons klasje turnen en Odilon had alvast zijn rode T- shirt aan, zoals ook in de welkomstbrochure staat. Doe op dinsdag en vrijdag een rode T-shirt aan, dan weet uw kind dat het turnen is. 
Bravo Odilon ! 

In de namiddag was het een invasie van ongelukjes in de klas, ook heel wat kinderen zijn nog niet helemaal herstelt. Ik mocht mijn koortsthermometer dicht bij mij houden. Ook heel wat kindjes liepen moe en mijn klasje werd vandaag omgetoverd tot een slaapklasje. 
Voor het naar huis gaan vertelden we ons verhaaltje van de elfjes nogmaals. De kindjes kunnen maar geen genoeg krijgen van dit verhaal!
Echt tof ! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten